Cкарги та повернення

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Будь-який товар підлягає поверненню. Ви можете повернути товар протягом 14 днів з моменту отримання замовлення для повернення грошей. Для цього вам потрібно заповнити форму повернення протягом 14 днів, і відправити замовлення на нашу адресу.

Щоб зробити повернення, ви повинні заповнити форму повернення товару протягом 14 днів з моменту отримання замовлення. Дуже важливо, щоб у товару, що повертається не було ознак носіння. На товарі не повинно бути ознак зносу або потертостей, та він повинен мати оригінальну етикетку та упаковку.

Ми рекомендуємо вам акуратно приміряти товар, не знімаючи етикетку. Якщо ви повернете товар без етикетки, ми не зможемо його прийняти.

Заповніть онлайн-форму повернення, в якій вкажіть причину повернення і вкажіть IBAN, на який ми відшкодуємо вартість товару. Після заповнення форми на нашому веб-сайті Ви отримаєте її на свою адресу електронної пошти разом з адресою на який ви повинні відправити посилку.

IBAN має бути у валюті українська гривня.

На жаль, ми не покриваємо вартість зворотної доставки. Клієнт-це той, хто повинен заплатити за зворотню дорогу товару, коли він робить повернення замовлення.

Český ráj oudoor

Hradišťská 1031
293 06 Kosmonosy
Чеська Республік

Будь ласка, не відправляйте нам товар без заповнення форми. У цьому випадку ми не зможемо зіставити доставку товару з вашим замовленням і обробити запит.

Сума зворотної доставки залежить від міста, з якого ви будете відправляти замовлення та ваги посилки.

Примітка Sportparadise не покриває витрати по поверненню товару

Повернення відправляються на Чеську Республіку, де знаходиться наш головний склад. Після отримання повернення на нашому складі законний термін повернення становить 14 днів, але ми намагаємося зробити переказ протягом декількох днів.

На жаль, в нашому магазині обмін товару не передбачений. Якщо вам не підійшов товар за розміром, ви можете оформити повернення товару. Якщо ви зацікавлені в іншому розмірі, вам необхідно оформити нове замовлення.


СКАРГА

Коли ви отримуєте проблемний товар або коли він пошкоджений під час використання з вини виробника, а не через зношення або неправильне поводження товару.

Покупець зобов'язаний перевірити товар відразу після отримання. Про будь-які видимі дефекти або недоліки необхідно повідомити нам з демонстраційними фотографіями протягом 3 робочих днів через форму скарги або по електронній пошті . Ми зв'яжемося з вами якомога швидше та повідомимо про наступні кроки. Будь ласка, не повертайте товар, поки ми не надішлемо вам інструкції щодо відвантаження. У разі обґрунтованої скарги ми відшкодуємо вартість доставки пізніше.

Заповніть цю онлайн-форму скарги, в якій ви описуєте проблему і прикріплюються підтверджуючі фотографії. Після того, як ми отримаємо вашу скаргу, ми уважно її прочитаємо і зв'яжемося з вами для отримання додаткової інформації або відправки Вам подальших кроків. Будь ласка, дочекайтеся нашого підтвердження, щоб відправити товар назад. Важливо: будь ласка, збережіть упаковку, в якій товар був вам доставлений, з усім, що ви знайдете всередині і сфотографуйте. Нам необхідно визначити, чи був товар пошкоджений при транспортуванні.

Іноді ми пропонуємо рішення вашої скарги протягом декількох днів, а в інших випадках нам доводиться чекати 30 днів з моменту отримання товару в Чехії: ми повідомимо вам, якщо повернемо вам гроші, надішлемо новий товар або відремонтований товар, якщо це можна зробити без шкоди для якості.

Збиток, заподіяний при транспортуванні (відповідальність за такий збиток несе транспортна компанія);

Пошкодження, викликані неправильним тривалим використанням і природним зносом товару;

Пошкодження, викликані неправильним або незвичайним використанням;

Пошкодження, викликані зовнішніми впливами і неправильним поводженням.



Вирішення спорів онлайн

  • 15 лютого 2016 року Європейська комісія створила платформу для позасудового вирішення спорів. Це дає споживачам можливість вирішувати суперечки щодо онлайн-замовлень без судового розгляду за участю судів і суддів. Цей процес вирішення спорів доступний за зовнішнім посиланням: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  • Ми не зобов'язані і не будемо брати участь в альтернативному позасудовому вирішенні спорів відповідно до положень Регламенту ЄС про врегулювання спорів в режимі онлайн. Якщо у вас є претензії до отриманої продукції, будь ласка, зв'яжіться з нами за адресою .

Оператор інтернет-магазину

Český ráj outdoor s.r.o.

Hradišťská 1031
293 06 KOSMONOSY
Чеська Республіка
ІПН: CZ03975479

Не знаєте, як вам потрібно вчинити?

Зв'яжіться з нами по електронній пошті .

Інформаційний бюлетень

Дізнавайтеся першими про наші акції та нові продукти. Отримайте знижку 170 грн на першу покупку.